Objectius:
-
Reduir l'escletxa tecnològica entre les microempreses del sector turístic de la comarca
-
Dotar a les empreses d'eines per tenir presència i activitat en l'entorn virtual, que puguin crear accions, difondre-les i tenir continuïtat en el temps
-
Ser capaços de definir objectius, estratègies i polítiques comercials.
-
Posar les bases per elaborar un pla de màrqueting para una empresa.
-
Conèixer quins son els principals canals i poder definir la millor estratègia per executar les accions específiques segons els objectius de cada negoci
-
Conèixer instruments i les tècniques més rellevants a aplicar a les fases prèvies de la presa de decisions comercials.
-
Conèixer el comportament del consumidor i el posicionament del producte
Continguts:
-
Introducció al màrqueting turístic
-
Estratègies de Màrqueting Digital i Turisme Electrònic.
-
Noves tecnologies i eines digitals en el màrqueting i la comercialització.
-
Campanyes comercials online per al turisme 4.0.
-
Les botigues online i noves tendències.
-
Pautes per a un Pla de màrqueting online
-
Identificació d'oportunitats i disseny d'una estratègia de màrqueting
Adreçat a:
Empresaris i treballadors autònoms i microempreses del secrtor turístic (empreses fins a 10 treballadors)
Inscripcions:
Terminis d'inscripcions fins al 23 de febrer.
Per formalitzar la inscripció cal enviar per correu electrònic l'Annex 1 i el document dels Drets d'imatge (adjunts). Fotocòpia del DNI i última nòmina o rebut d'autònoms
Les places s'atorgaran per ordre d'inscripció
Informació del curs:
Dates del curs: 1 i 3 de març de 2021
Horari: de 9.30 a 12.30h
Durada: 6 h.
Formadora: Juanita Acevedo
Subvencionat, només 12 places
Informació: anna@uea.cat - formacio@uea.cat
Aquesta acció està subvencionada pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya
|