enviar enllaç d�aquesta pàgina.   versió per imprimir

Curs online: Atenció telefònica al client

Del 22/11/2021 al 01/12/2021
  Dilluns i dimecres de 17:00 a 19:30 h.
Plataforma digital
  Preu soci: 200 € / Preu no soci: 250 € (parcialment bonificable)
Curs online: Atenció telefònica al client
Avui dia tothom tenim telèfon fixe i mòbil. Per això, es creu que és fàcil agafar el telèfon, però no és així. Cal ser professional en la comunicació i gestió telefònica perquè d'això depèn la imatge de l'organització i l'acollida eficaç dels clients a la nostra empresa. Aquest curs dóna les pautes per adquirir les hablitats comunicatives adients
al telèfon per tal de gestionar de manera resolutiva les queixes i reclamacions dels clients.
 
Objectius:
 
  • Desenvolupar tècniques comunicatives telefòniques que ofereixin una millor imatge d'empresa amb el tracte amb els clients
  • Aprofundir en les tècniques i actituds professionals que permeten millorar l'atenció telefònica amb els clients
  • Facilitar la informació que precisa el client i determinar l'acció més adequada des de l'empatia, l'escolta activa i l'assertivitat
  • Influir de forma eficaç amb llenguatge positiu en les accions dels nostres interlocutors, especialment quan es produeixin situacions d'estrès o conflictes
  • Oferir eines pràctiques per gestionar les emocions en situacions d'estrès: autocontrol i negociació.
  • Saber gestionar queixes i reclamacions de manera resolutiva i elegant
Programa del curs:
  1. La comunicació a l'atenció telefònica
  2. Elements fonamentals: la postura física, el somriure, la veu, el to, el llenguatge i l'actitud positiva
  3. Característiques d'una comunicació eficaç al telèfon
  4. Eines per a l'èxit de la comunicació telefònica: planificació, escolta activa i tècniques de preguntes
  5. Estructura d'una trucada eficaç al telèfon: recepció de la trucada, acollida, motiu de la trucada, l'acomiadament
  6. Emetre trucades
  7. Llenguatge positiu al telèfon
  8. Tipologia de clients i accions davant d'aquests
  9. Solució de situacions conflictives al telèfon: gestió de queixes i reclamacions
Informació del curs:
 
  • Data inici: 22/11/2021
  • Data final: 01/12/2021
  • Horari: dilluns i dimecres de 17:00 a 19:30 h.
  • Durada total: 10 h.
  • Preu soci: 200 € / Preu no soci: 250 € (parcialment bonificable)
  • Expert: Maribel Salvador
  • Plataforma digital
  • Informació: formacio@uea.cat
  • Inscripcions: retorna la fitxa d'inscripció omplerta a formacio@uea.cat. En el cas que vulguis bonificar la formació, també necessitarem que ens retornis la fitxa d'empresa adherida
 
enviar enllaç d�aquesta pàgina.versió per imprimir
CompartirDel.icio.usDiggFacebookGoogleLa tafanera MeneameTechnorati
Unió Empresarial de l´Anoia | Ctra. de Manresa, 131 | 08700, Igualada | T. 93 805 22 92