Curs bonificable (presencial): Neuromarketing de guerrilla

Associats: 180 €
No associats: 250 €

Objectius:

  • Augmentar la capacitat dels alumnes d’influir en els clients i establir relacions emocionals amb els mateixos per tal d’augmentar les vendes i les estratègies col·laboratives
  • Conèixer com funciona el cervell davant de les decisions de compra i com aprofitar aquest funcionament a l’hora de transmetre missatges
  • Conèixer les estructures cerebrals implicades en les decisions de compra i en el procés de col·laboració professional
  • Identificar els estímuls que cal aportar al client per sorprendre’l

Programa:

  1. El cervell comprador. La tríada cerebral. Els sentits del cervell . Els tres passos del neuromàrqueting: Pain, claim i gain. Pràctica
  2. Com impactar al cervell primitiu. Dinàmica per grups
  3. Com es comporta el consumidor. escoltar les necessitats. 6 claus per impactar al cervell del teu client.
  4. Dinàmica pera treballar les 6 claus.

Informació del curs:

  • Data inici: 02/11/2023
  • Data final: 09/11/2023
  • Horari: dijous de 9 h. a 13 h.
  • Expert/a: Jordi Salat
  • Durada total: 8 h.
  • Preu: 180 € socis / 250 € no socis (parcialment bonificable)
  • Informació: formacio@uea.cat