Objectius:
- Augmentar la capacitat dels alumnes d’influir en els clients i establir relacions emocionals amb els mateixos per tal d’augmentar les vendes i les estratègies col·laboratives
- Conèixer com funciona el cervell davant de les decisions de compra i com aprofitar aquest funcionament a l’hora de transmetre missatges
- Conèixer les estructures cerebrals implicades en les decisions de compra i en el procés de col·laboració professional
- Identificar els estímuls que cal aportar al client per sorprendre’l
Programa:
- El cervell comprador. La tríada cerebral. Els sentits del cervell . Els tres passos del neuromàrqueting: Pain, claim i gain. Pràctica
- Com impactar al cervell primitiu. Dinàmica per grups
- Com es comporta el consumidor. escoltar les necessitats. 6 claus per impactar al cervell del teu client.
- Dinàmica pera treballar les 6 claus.
Informació del curs:
- Data inici: 02/11/2023
- Data final: 09/11/2023
- Horari: dijous de 9 h. a 13 h.
- Expert/a: Jordi Salat
- Durada total: 8 h.
- Preu: 180 € socis / 250 € no socis (parcialment bonificable)
- Informació: formacio@uea.cat