Objectius: conèixer en profunditat instagram com a eina de posicionament de marca de la teva empresa, així com transmetre els teus valors corporatius i promocionar els teus productes i serveis
Programa:
- Introducció a Instagram
- Conceptes bàsics
- A Instagram: què busquen els usuaris i què busquem com a empresa
- Com funciona l’algoritme d’instagram
- Com créixer en seguidors de forma orgànica
- Continguts
- Continguts per educar, ajudar, convèncer, informar i entretenir
- Fotografies i filtres
- L’ús de hashtags
- Els stories com a eina per conèixer i generar confiança amb els seguidors
- Reels. El contingut que ens permet arribar al públic que no ens coneix
- Els directes: la millor eina per presentar-nos com a experts i guanyar credibilitat
- La botiga a instagram
- El calendari de continguts mensuals
- App’s que ens ajudaran en la creació de continguts
- Business Suite per planificar publicacions i stories
- Les guies. Recull dels millors llocs, publicacions i productes
- Instagram com a eina de màrqueting
- Els missatges directes i el networking a la xarxa
- Busquem col.laboradors i influencers locals
- Els sortejos, premis i bases legals
- La publicitat a Instagram
- Instagram ADS
- Seguiment de resultats: eines d’analítica
- Darreres novetats
Informació del curs:
- Durada: 12 h.
- Data inici: 07/06/2023
- Data final: 21/06/2023
- Horari: dimecres de 9 a 13 h.
- Expert/a: Jordi Salat
- Preu socis: 200 € / Preu no socis: 250 € (parcialment bonificable)
- Informació: formacio@uea.cat