La marca personal del CEO o director general és un actiu reputacional i també un actiu financer. Té una incidència directa en la percepció de l’empresa en el mercat, en la seva potenciació i el seu creixement. Per això cal gestionar de manera adequada la marca personal, per tal que el/la CEO desenvolupi tot el seu potencial en benefici dels objectius de l’empresa.
Programa
- La base: trobem la millor versió del CEO, atès que la millora externa de l’empresa en el mercat requereix una millora prèvia d’aquell/a.
- Etapes per gestionar la marca personal.
- La confiança: a més a més d’un gran valor, la confiança és també una competència, per la qual cosa podem aprendre a generar més confiança, en definitiva més vendes i una millor influència interpersonal. Parlem-ne.
- Millora de la comunicació offline i online del CEO
- Esmorzar/col.loqui
Ponent
Francesc Domínguez, consultor de marca personal i màrqueting de serveis professionals, des de 2001. És autor de quatre llibres sobre marca personal i màrqueting.
Informació de l’acte:
- Data: 22/11/2023
- Horari: de 9 a 11:30 h.
- Lloc: Unió Empresarial de l’Anoia
- Preu: 30 € socis / 45 € no socis