Gran èxit del curs Estratègies en xarxes socials per incrementar les oportunitats laborals i d�autoocupació impartit per Pedro Rojas

28.11.2013

Arrel de l�èxit de Prepara�t: 2a. Setmana de l�Ocupació a Igualada , l�Ajuntament d�Igualada i la Unió Empresarial de l�Anoia vam detectar que molts dels alumnes volien ampliar la informació que va donar Pedro Rojas a la seva xerrada sobre currículum vitae 2.0 i l�ús de les xarxes socials per a trobar oportunitats laborals o de negoci.

És per aquest motiu que des d�ambdues entitats es va decidir organitzar dos cursos per aprofundir sobre el tema, una formació que s�ha realitzat aquesta mateixa setmana a la seu d�Ig-Nova Tecnoespai, amb la participació total de 60 alumnes.

Els cursos de 6 hores de durada, no han comportat cap cost per part dels assistents i han estat impartits pel mateix Pedro Rojas, consultor en Social Media i especialista en marca personal i per María Redondo consultora en Social Media especialitzada en Comunicació 2.0 i en la integració de xarxes socials en models emprenedors.

Els coneixements adquirits en aquestes sessions formatives permetran als alumnes incrementar les oportunitats laborals i d�autoocupació segons els propis objectius personals mitjançant eines útils i actuals enfocades a l�ús coherent de les xarxes socials, per desenvolupar els seus perfils a les xarxes socials de forma estratègica.

Amb aquesta actuació la UEA i l�Ajuntament d� Igualada han volgut donar resposta a les demandes dels participants de la 2a. Setmana de l� Ocupació d�Igualada, que va tenir lloc el passat mes d�octubre i on hi van participar 1.400 persones.

Altres notícies

Subscriu-te a la UEA Magazine, publicació electrònica periòdica amb informació sobre l’actualitat empresarial de la comarca.