Ahir dimarts dia 14 de febrer de 2023 va tenir lloc l’Assemblea General Ordinària de la Unió Empresarial de l’Anoia que tenia com a ordre del dia la presentació de la Memòria UEA 2022 on s’hi recullen totes les accions dutes a terme per la patronal en benefici del progrés econòmic i social de la comarca: lobby, visibilitat, representació, assessorament i acompanyament de les empreses; i accions per a l’ocupació (borsa de treball, 30 PLUS, Setmana de l’Ocupació), entre altres.
La UIER i la Cambra de Comerç de Girona,juntament amb totes les entitats empresarials catalanes i Grera.net, la xarxa de negocis online, coorganitzen
La UIER, la Cambra de Comerç de Girona i el “facebook per empreses” Grera.net, s�uneixen per organitzar un acte que comptarà amb la participació de 100 empreses i en el que es servirà un dinar...



