![]()



JORNADA VERIFACTU: NORMATIVA, APLICACIÓ PRÀCTICA I VISIÓ ESTRATÈGICA PER A LES EMPRESES
El nou sistema VeriFactu impulsat per l’Agència Tributària introduirà canvis significatius en la gestió i verificació de la facturació. Aquesta jornada té com a objectiu oferir una visió clara de les implicacions normatives, tècniques i estratègiques que afectaran les empreses en els propers mesos.
Programa de la jornada:
- 8:45 h Recepció de participants
- 9.00 h – 11.00 h
Sessió tècnica a càrrec de l’Agència Tributària (intervenció en línia)
“Normativa y preguntas frecuentes de los nuevos sistemas
informáticos de facturación (VERI*FACTU)”
• Blanca Carlota Pujol Codina, cap de la Dependència de Gestió Tributària de Tarragona
• Germán Octavio Puerto Verdú, cap regional adjunt d’Informàtica - 11.00 h – 11.15 h Pausa
- 11.15 h – 12.30 h
Ponència presencial: “Adaptar-se al VeriFactu: visió estratègica per a les empreses” a càrrec de
• Filo Tió, presidenta a Catalunya de l’AECE (Associació Espanyola de Comptabilitat i Administració d’Empreses)
*La jornada inclourà temps per a precs i preguntes
Amb la col·laboració:

Informació de la jornada:
- Data: 10 de desembre de 2025
- Format: presencial
- Horari: de 9:00 h. a 12:30 h.
- Lloc: Unió Empresarial de l’Anoia (Ctra de Manresa, 131, Igualada)
Las Oficinas Acelera pyme puestas en marcha en toda España por Red.es, entidad pública adscrita al Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública a través de la Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial, cuentan en su convocatoria 2025 con un importe de ayuda concedida de 30 millones de euros para impulsar la digitalización de pymes, autónomos y emprendedores. El importe de la ayuda máxima es del 80% del presupuesto subvencionable y está financiada por la Unión Europea, Fondos Europeos de Desarrollo Regional (FEDER) del periodo 21-27.


