En un entorn empresarial marcat per la incertesa i la transformació constant, les organitzacions necessiten molt més que plans operatius: requereixen una arquitectura estratègica sòlida i una visió clara de futur.
Aquesta sessió, liderada per Alfons Cornella, referent en innovació i pensament estratègic, posa el focus en com definir i estructurar una estratègia coherent, diferencial i orientada al llarg termini, capaç de donar resposta als reptes actuals i anticipar els que vindran.
Objectius
– Entendre la importància de disposar d’una arquitectura estratègica sòlida en entorns canviants
– Reflexionar sobre el paper de la visió corporativa com a guia de futur de l’organització
– Identificar els elements clau per definir una estratègia coherent i diferencial
– Alinear la visió de futur amb les decisions estratègiques del present
– Incorporar una mirada estructurada i de llarg termini en la presa de decisions
A qui va adreçat
Aquesta sessió s’adreça a CEOs, direcció general i equips directius d’empreses que vulguin reforçar la seva capacitat de definició estratègica i treballar amb profunditat la visió de futur del seu negoci, en un context d’incertesa i transformació constant.
Alfons Cornella és fundador d’Infonomia i de l’Institute of Next, empreses de serveis orientades a repensar el futur de les organitzacions amb un focus especial en la innovació en models de negoci. Des de Barcelona, explora de manera constant els ecosistemes internacionals d’innovació i treballa en el desenvolupament de models i processos que ajudin les empreses a transformar-se i anticipar el futur. Ha escrit 42 llibres i centenars d’articles sobre innovació, negocis i tecnologia des de la perspectiva de la transformació organitzativa. Ha assessorat grans empreses i ha liderat més de 120 projectes d’innovació, especialment en el sector privat. És llicenciat en Física Teòrica per la Universitat de Barcelona, màster en Information Resources Management per la Syracuse University (Nova York) i té un postgrau en Alta Direcció d’Empreses per ESADE. Col·labora com a professor convidat en diverses universitats i escoles de negoci.

Informació de la jornada
Data: Dijous 30/04/2026
Horari: De 10:30 h a 15:30 h
Ubicació: Restaurant Sesoliver (Igualada)
Preu: 625€ Socis / 830€ No Socis
Programa
10:30 h – Arribada i coffe
11:00 h – Inici de la sessió amb Alfons Cornella
13:15 h – Break
13:30 h – Dinar i networking
15:30 h – Cloenda
