Perfil lloc de treball
Descripció lloc de treball: Empresa del sector de l'assessorament busca Administratiu/va Comptable per reforçar l’àrea administrativa i comptable del despatx.
Funcions Principals:
-Atenció telefònica i presencial de clients i gestió de facturació
-Preparar, tramitar i fer seguiment d'expedients
-Tramitació i presentació de documentació davant Administracions Públiques i entitats bancàries
-Comptabilització de factures emeses i rebudes, moviments bancaris també mitjançant fitxers d'Excel. Comprovació dels moviments introduïts de forma automàtica amb software informàtic.
-Es valorarà saber calcular i preparar declaracions periòdiques del tipus 303, 111, 115, 130, etc, així com la realització dels tancaments comptables i càlculs d'amortitzacions.
-Es valorarà experiència com a assistent de direcció
Tipus contractació: Indefinit
Horari/Torn: 8:30h-13:30h i 15:00h-18:15h, divendres de 8h a 15h
Retribució bruta anual: Depenen de l'experiència i la valua
Lloc de treball (població): Igualada
Núm. Places a cobrir: 1
Requeriments candidat
Experiència necessària: Experiència prèvia (mínima de 3 anys) en el departament de comptabilitat o administració en empreses o en despatxos professionals
Nivell acadèmic: Formació professional Administratiu FPII
Formació complementaria: Imprescindible domini programes de gestió i/o comptabilitat tipus A3ECO/CON o softwares similars tipus SAGE o altres
Idiomes: Català (preferiblement nivell C) i castellà. Es valorarà coneixements d'anglès.
Informàtica: Domini paquest OFFICE i experiència en programes de comptabiliat (Sage, A3, Holded, Contasol, etc)
Permís de conduir: Aconsellable
Vehicle propi: Aconsellable
Altres requisits: Persona proactiva, ordenada, discreta i responsable, que sàpiga treballar en equip i en determinades èpoques de l'any a treballar sota pressió