El disseny dels espais de treball incideix en la forma en què els empleats treballen. No és igual una oficina pensada a favor de la creativitat d’un grup de dissenyadors, a un bufet d’advocats on es vol inspirar confiança i donar una imatge seria. Les dues oficines requereixen dissenys específics que s’acumulen amb les necessitats de l’equip de treball.
És essencial que les empreses inverteixin en el branding de les instal·lacions de les oficines, ja que tindran molts beneficis, entre els quals es troben:
- Millora del rendiment dels empleats
- Augment de la motivació dels treballadors
- Beneficis emocionals
- Creixement de l’empresa i el negoci
- Rendibilitat de la inversió en eficiència
Un dels millors exemples portats a la pràctica és el cas del gegant Google, les oficines destaquen precisament per la incorporació dels seus valors de marca en el lloc de treball i en les polítiques de recursos humans., per això, en qualsevol de les seves oficines repartides per tot el món podem veure tobogans, sales de joc, mampares d’oficina o parets mòbils per adaptar qualsevol lloc segons les necessitats de cada moment i crear també un lloc obert, multifuncional, flexible i de comunicació entre tots els seus components.
A MgComunicació fa més de vint anys que treballen el branding en totes les seves branques, i en aquests últims anys, el branding corporatiu és una part molt important dels projectes que desenvolupen, sempre vinculats a tots els canals de comunicació, tant online com offline.