Ahir va tenir lloc a l�Hotel Ciutat Igualada un nou Esmorzar UEA amb la presència de Juan Antonio Germán Monge,  Director General de Relacions Externes de Mercadona, qui va parlar de la clau de l´èxit de Mercadona.
Mercadona, és una empresa familiar amb 30 anys d�antiguitat, amb 70.000 treballadors fixes, 1.365 establiments i amb un capital 100 % espanyol.
German va parlar dels orígens de Mercadona com a Empresa familiar,  i va explicar que la situació de crisi els ha obligat a replantejar-se  el model i a ser hàbils a l´hora de prendre  decisions. Degut a la situació econòmica , i  a partir de l´any 2008,  es va reorientar el seu model de negoci reduint els costos per tal de donar sempre el millor preu per la màxima qualitat i sempre basant-se en el coneixement de les necessitats clients.
El director general de relacions externes  va explicar que  seu model es basa en aconseguir la satisfacció de tots els implicats en el seu projecte,  que “són i per aquest ordre  “el client ( a qui anomenen cap) el treballadors, els proveïdors, la societat  i per últim el  capital. I d�aquesta manera tots participen en l�aportació de  noves idees.
El Senyor  German,  va transmetre, passió per la feina, i  va dir que   la solució a la situació econòmica està en nosaltres mateixos, “cal actitud positiva i aportar  solucions i millores sense esperar que les aportin els altres”.
                    


