La UEA organitza conferències a diverses poblacions de la comarca

12.04.2011

Amb la finalitat de millorar els nostres serveis, i possibilitar al màxim als nostres socis l´accés a la formació, des de la UEA hem organitzat diversos actes que es desenvoluparan en diferents poblacions de la nostra Comarca.
El primer dels actes es va realitzar a Calaf, el passat dimarts 12 d´abril, on es va impartir el seminari “No trobes clients? No tot és la crisi i segur que no t´han explicat màrqueting digital” a càrrec d´Esteve Graells , consultor en posicionament web i xarxes socials per a empreses, que ens va explicar com les empreses poden augmentar les seves vendes i els seus beneficis gràcies a l´aprofitament d´Internet i les eines que ofereix a uns costos realment baixos .

La següent jornada formativa es realitzarà el dimecres dia 4 de maig a Piera i anirà a càrrec del morosòleg Pere Brachfield que impartirà una conferència que porta per títol “Aspectes clau de la nova legislació contra la morositat”. L´acte es realitzarà a les 9, 30 del matí al Casal de Piera, Pl. Mar i Cel 1 i també és totalment gratuït.
Pere J. Brachfield, és l� únic morosòleg existent a Espanya i està considerat com un dels majors especialistes a escala mundial en recobrament d� impagats i lluita contra la morositat.

Us recordem que els actes són gratuïts i que per assistir-hi cal confirmar assistència al tel.9380452292.

 

Altres notícies

Les escoles Dolors Martí, Les Passeres, Monalco, Acadèmia Igualada i Escola Àuria guanyen la 8a edició del Concurs de Química a l’Escola

Les escoles Dolors Martí, Les Passeres, Monalco, Acadèmia Igualada i Escola Àuria guanyen la 8a edició del Concurs de Química a l’Escola

13 escoles i 32 vídeos en la 8a edició del concurs de “Química a l’Escola” La Fundació UEA ha celebrat la vuitena edició del Concurs de Química a l'Escola, una iniciativa impulsada per les empreses de la sectorial UEAQuímica amb l'objectiu d'apropar la ciència i la...

Subscriu-te a la UEA Magazine, publicació electrònica periòdica amb informació sobre l’actualitat empresarial de la comarca.