Networking productiu entre empresaris japonesos i anoiencs

06.10.2015

Una delegació de 33 empresaris japonesos de diferents sectors econòmics van reunir-se amb diversos empresaris anoiencs al museu de la pell d’Igualada amb l’objectiu de cercar oportunitats de negoci així com conèixer les possibilitats d’inversió al territori.

La presentació de l’acte va anar a càrrec d’Àngels Chacón, tinent d’alcalde de Dinamització Econòmica de l’Ajuntament d’Igualada; Xavier Carles, responsable Comissió Internacional de la UEA; i Bernat Vilarrubies del gremi de Blanquers.

Entre les qüestions que es van tractar, els empresaris japonesos van mostrar molt d’interès en el clúster de la pell, el projecte 4DHealth i el model de cooperació públic-privat a l’Anoia.

Després de l’acte de presentació i la foto de família, es va iniciar el networking entre els empresaris japonesos i anoiencs. Una trobada distesa peu dret per crear sinergies empresarials, ampliar contactes, i intercanviar opinions.

 

 

 

Altres notícies

La UEA col·labora a la jornada d’Empresa Saludable

La UEA col·labora a la jornada d’Empresa Saludable

La Unió Empresarial de l'Anoia ha sigut entitat col·laboradora de la jornada Empresa Saludable, celebrada en el marc del reconeixement d’Igualada com a primera Capital Catalana d’Empresa Saludable 2026. El president de la Unió Empresarial de l’Anoia, Joan Mateu, ha...

Subscriu-te a la UEA Magazine, publicació electrònica periòdica amb informació sobre l’actualitat empresarial de la comarca.