Telefònica alerta que els sabotatges han endarrerit la resolució de les incidències

04.05.2015

Fruit de la pressió i el seguiment que des de la UEA s’ha estat fent de l’averia massiva i les incidències ocasionades des de fa més d’una setmana, la patronal anoienca està al corrent de l’existència, encara ara, d’empreses sense subministrament de telefonia i internet. És per això que segueix oberta la recollida d’incidències per tal que les empreses s’hi acullin. ADHESIONS

Per altra banda des del departament d’Operacions de Telefònica ens comuniquen que el gruix principal d’incidències que afectaveb les empreses d’Igualada estan resoltes. Informen que la central d’Igualada tenien tres sabotatges que van afectar especialment els municipis d’Igualada i Òdena. Dimecres passat, amb l’ajuda de mossos, policia local i agents de seguretat propis de telefònica van començar a treballar en la reparació de les averies massives.

Segons sembla la majoria de clients van recuperar el servei entre dijous i divendres però queden un grup de clients i diverses incidències que continuen entrant i que a mesura que s’informen es van resolent.

Segons l’empresa entre avui i demà totes les averies i tasques de restabliment de servei haurien de tancar-se.

La UEA es manté a l’espera de com evoluciona la problemàtica per seguir fent costat a les empreses.

Altres notícies

La UEA a La Vanguardia

La UEA a La Vanguardia

La Vanguardia es fa ressó de l�últim Esmorzar UEA, Claus d�èxit del sector logístic:http://goo.gl/LRAl1

L�aparador de la UEA

La UEA posa a disposició dels seus socis, l�aparador UEA, un espai on les empreses podreu exposar els vostres productes de forma temporal i totalment gratuïta. Una forma fàcil de donar-vos a conèixer.Cada mes donarem...

Subscriu-te a la UEA Magazine, publicació electrònica periòdica amb informació sobre l’actualitat empresarial de la comarca.