Els estudis confirmen que el 68% de les vendes es perden per la inexistent o deficient atenció al client. Un client insatisfet comenta la seva mala experiència al menys amb 9-15 persones i un client satisfet compartirà la seva experiència positiva amb unes 6 persones aproximadament.
Per això és indispensable una bona atenció al client acompanyant-lo des de l’inici del procés fins al final.
Continguts:
- Atenció al client. Conceptes bàsics
- Atenció al client abans de la compra
- Atenció al client durant el procés de compra
- Atenció al client després de la compra
- Eines d’atenció al client
- Habilitats d’atenció al client
Contingut del curs:
- Durada: 10 h.
- Data inici: 02/07/2024
- Data final: 09/07/2024
- Horari: dijous de 9 a 14 h.
- Expert/a: Gemma Castillo
- Lloc impartició: Unió Empresarial de l’Anoia
- Preu socis: 200 € (+IVA) / Preu no socis: 275 € (+IVA) (parcialment bonificable)