Curs bonificable: Atenció al client d’alt impacte. Estratègies per vendre més

Associats: 0 €
No associats: 0 €

Els estudis confirmen que el 68% de les vendes es perden per la inexistent o deficient atenció al client. Un client insatisfet comenta la seva mala experiència al menys amb 9-15 persones i un client satisfet compartirà la seva experiència positiva amb unes 6 persones aproximadament.

Per això és indispensable una bona atenció al client acompanyant-lo des de l’inici del procés fins al final.

Continguts:

  1. Atenció al client. Conceptes bàsics
  2. Atenció al client abans de la compra
  3. Atenció al client durant el procés de compra
  4. Atenció al client després de la compra
  5. Eines d’atenció al client
  6. Habilitats d’atenció al client

Contingut del curs:

  • Durada: 10 h.
  • Data inici: 02/07/2024
  • Data final: 09/07/2024
  • Horari: dijous de 9 a 14 h.
  • Expert/a: Gemma Castillo
  • Lloc impartició: Unió Empresarial de l’Anoia
  • Preu socis: 200 € (+IVA) / Preu no socis: 275 € (+IVA) (parcialment bonificable)