En un entorn cada vegada més competitiu, disposar d’informació rellevant i convertir-la en coneixement útil és clau per prendre bones decisions. La intel·ligència artificial permet accelerar i millorar els processos de recerca, facilitant l’anàlisi de mercats, clients, competidors i tendències amb una profunditat i una rapidesa fins ara difícils d’assolir. En aquesta sessió aprendràs a formular preguntes de recerca eficaces, obtenir informació de qualitat i transformar grans volums de dades en conclusions accionables que ajudin a identificar oportunitats de negoci i a prendre decisions més informades.
A qui va dirigit
– Directius, gerents i responsables de negoci que necessitin informació fiable per orientar les seves decisions estratègiques.
– Professionals de màrqueting, desenvolupament de negoci, vendes i innovació.
– Responsables de producte, comercial i expansió interessats a identificar noves oportunitats de mercat.
– Empresaris i emprenedors que vulguin conèixer millor els seus clients, competidors i tendències sectorials.
– Professionals de qualsevol àrea que hagin de realitzar estudis, anàlisis o recerques per donar suport a la presa de decisions dins de la seva organització.
– Empreses que vulguin aprofitar la IA per obtenir informació estratègica de manera més ràpida, eficient i estructurada.
Continguts
– Formular bones preguntes de recerca i estructurar investigació
– Benchmarking, anàlisi de competència, perfils de client, tendències
– Transformar informació dispersa en conclusions accionables
Pràctica
Cada participant elaborarà un miniinforme sobre un tema de la seva empresa: competència, mercat, client ideal, nova línia de negoci, proveïdor o tendències.
Entregable
Plantilla d’informe de recerca amb IA i checklist de verificació
Informació del curs:
- Data: 24/11/26
- Horari: de 10:00h a 14:00h
- Durada total: 4 h.
- Lloc: Unió Empresarial de l’Anoia
- Preu (parcialment bonificable): 210 €/socis – 280 €/no socis
- La UEA gestiona de forma gratuïta la bonificació del curs
- Experta: Laia Morales. Consultora i formadora en intel·ligència artificial generativa aplicada a empreses. Enginyera informàtica i diplomada en Administració i Direcció d’Empreses. Sòcia fundadora de Bexperience Digital Intelligence. Combina visió estratègica i enfocament pedagògic per acompanyar organitzacions en l’adopció de la IA en processos de negoci, amb experiència en la formació d’equips directius i professionals de diferents sectors.
*L’import del curs es facturarà abans del seu inici.
*En cas de desistiment, només es retornarà l’import del curs si es comunica amb un preavís mínim de 5 dies laborables abans de la data d’inici, mitjançant correu electrònic a formacio@uea.cat. L’import de la formació no serà retornat a partir d’ aquesta data.
*En cas de malaltia degudament justificada i comunicada amb un preavís mínim de 5 dies, es retornarà el 50 % de l’import de la formació
