Èxit de la conferència Com presentar el nostre negoci en 30 segons a Piera

22.06.2012

El professor de Màrqueting de la Internacional European University , Sergi Gil, ha parlat de la importància de saber presentar el nostre negoci en trenta segons per tal d´aprofitar les oportunitats que se´ns poden presentar en el dia a dia . Gil ha comentat que cada dia parlem amb una mitjana de 5 persones que abans no coneixíem i que al cap de l´any poden ser unes 1.800, persones que podrien ajudar-nos a millorar el nostre negoci, però desaprofitem les oportunitats perquè, simplement, no expliquem el que fem i el que busquem. A més el networking personal esdevé avui en dia una de les eines principals per desenvolupar el nostre negoci. Seguidament el ponent ha donat unes pautes que cal seguir per mantenir l´atenció del nostre interlocutor i que els assitents a la conferència han posat en pràctica davant l´auditori per tal de millorar les presentacions de la seva pròpia empresa.

Les jornades empresarials coorganitzades conjuntament entre la UEA i l´Ajuntament de Piera són possibles gràcies a l´acord de col.laboració entre ambdues entitats amb l´objectiu de promoure dinamitzar i estimular l�activitat econòmica i empresarial de tant de Piera com del territori anoienc . El programa formatiu continuarà el proper mes de setembre després de la pausa de l´estiu.

Altres notícies

La indústria concentra un terç del valor afegit brut a l’Anoia

La indústria concentra un terç del valor afegit brut a l’Anoia

Segons l’estudi “Polígons d’activitat econòmica a Catalunya: reptes i escenaris reguladors”, elaborat pel Departament d’Empresa i Treball amb la col·laboració del Pacte Industrial de la Regió Metropolitana de Barcelona, Catalunya compta amb un total de 1.448 polígons...

Èxit d’assistència al primer acte “Aprenentatges a través de l’empresa anoienca” per al col·lectiu UEA Joves amb l’experiència de Calaf Grup en el relleu a l’empresa familiar

Èxit d’assistència al primer acte “Aprenentatges a través de l’empresa anoienca” per al col·lectiu UEA Joves amb l’experiència de Calaf Grup en el relleu a l’empresa familiar

La UEA -a través del col·lectiu UEA joves, dirigit a joves empresaris/es, directius/ves i emprenedors/es d’entre 22 i 35 anys- va organitzar la primera sessió d’un nou cicle de conferències i visites a empreses anomenat “Aprenentatges a través de l’empresa anoienca”....

Subscriu-te a la UEA Magazine, publicació electrònica periòdica amb informació sobre l’actualitat empresarial de la comarca.