Publicat el Reial decret que modifica la gestió de la incapacitat temporal

11.01.2023

S’ha publicat al BOE el Reial decret 1060/2022, de 27 de desembre, pel qual es modifica el Reial decret 625/2014, de 18 de juliol, pel qual es regulen determinats aspectes de la gestió i control dels processos per la incapacitat temporal en els primers 365 dies de la seva durada.

L’objectiu de la modificació consisteix a eliminar l’operativa tradicional per la qual el facultatiu mèdic entregava a la persona treballadora una còpia en paper del certificat de baixa, confirmació i alta mèdica, per tal la persona treballadora els presentés a l’empresa.

La nova regulació entrarà en vigor el pròxim 1 d’abril d’enguany.

https://www.boe.es/boe/dias/2023/01/05/pdfs/BOE-A-2023-160.pdf

 

Altres notícies

La UEA signa un acord amb CESCE

La UEA signa un acord amb CESCE

La Unió Empresarial de l'Anoia signa un conveni amb l'empresa asseguradora Cesce per tal d’establir un vincle de col·laboració entre ambdues parts per tal que les empreses associades a la UEA puguin beneficiar-se de l’accés preferent a serveis per a la prevenció de la...

Subscriu-te a la UEA Magazine, publicació electrònica periòdica amb informació sobre l’actualitat empresarial de la comarca.